حانیه گلی ماحانیه گلی ما، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

حانیه، باهوش ترین کوچولو دنیا

عروسی

1393/7/7 13:41
نویسنده : گلی بانو
152 بازدید
اشتراک گذاری

عروسی من گذشت و چقدر خوش گذشت. با تو عکس انداختم خانم کوچولو. از کنار من تکون نمیخوردی و وقتی از من دورت میکردن داد میزدی شیرین میخوام و من مرده بودم از خنده 

خلاصه حسابی بهم چسبیده بودی از اول تا آخر تو تالار 

دیروز هم اومدم خونتون تا تمیز کاری کنیم برای اسباب کشی به خونه جدید. تا لاک دست منو دیدی شروع کردی به بلبل زبونی و لوس کردن. زنگ زدی به داداش که برات لاک بخره . تا آخر شب دیوووووووونم کردی از بس گفتی من لاک میخوام. غلط کردم لاک زدم

تازه کلی هم با لباس عروست قر دادی. اصلا با هر لباسی که باشی گیر میدی که نانای میخوای و من میزارم و تو می رقصی و چقدر هم حرفه ای می رقصیاااااااا. از کی یاد گرفتی تو؟ مامانی میگه تو ذاتته

یه روز هم اومدی خونه ی منه نوعروس و با دستت سایه ی منو بهم زدی و میمالیدی به صورتت. مامانت میگه از این به بعد هر وقت تو خواستی بیای من همه چیز رو از دسترس تو دور کنم خانم خانمای شیطون و بلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)